У ліцеї забезпечені комфортні і безпечні умови навчання та праці, середовище вільне від будь-яких форм насильства та дискримінації.
Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для навчання та праці; заклад освіти забезпечений навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що необхідні для реалізації освітньої програми; здобувачі освіти та працівники ліцею обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій та поведінки в разі нещасного випадку і дотримуються їх.
У закладі освіти створені належні умови для харчування здобувачів освіти і працівників; створено умови для безпечного використання мережі Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в Інтернеті.
Керівник та його заступники. педагоги ліцею застосовують індивідуальні підходи до здобувачів освіти для адаптації та інтеграції їх до освітнього процесу, планують та реалізують свою діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі та поза його межами, за потреби протидіють іншому насильству, дотримуються порядку реагування на їх прояви.
Здобувачі освіти дотримуються Правил поведінки учасників освітнього процесу в ліцеї, забезпечують дотримання етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини.
Приміщення та територія закладу освіти облаштовані з урахуванням принципів універсального дизайну та/або розумного пристосування.
В умовах рівного доступу для здобуття освіти у ліцеї, згідно нормативним документам та заявам батьків, організовано інклюзивне навчання у 2,3,9 класах із використанням практичних методик та технологій роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Учителі, асистенти вчителів, практичний психолог систематично взаємодіють з батьками дітей з особливими освітніми потребами, фахівцями міського інклюзивно-ресурсного центру, залучають фахівців до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти.
Освітнє середовище мотивує здобувачів освіти до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя, правильних взаємовідносин з оточуючими, самоконтролю, самовдосконалення, ціннісного ставлення до старших, рівних та молодших, бережливого ставлення до природи, довкілля.
У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії та соціально-культурної комунікації учасників освітнього процесу.
Для оцінювання вимог та критеріїв освітнього середовища використовуються такі методи збору інформації, як:
- вивчення документації;
- спостереження (за освітнім середовищем);
- опитування (анкетування учнів, педагогів, батьків).