Звіт про роботу Варварівського ліцею
в ІІ семестрі 2022-2023 н.р.
Вся діяльність Варварівської школи спрямована на досягнення мети освіти, визначеної в Законі України “Про освіту”. Це складає основу, на якій функціонує наша система і служить для натхнення та керівництва в прийнятті рішень у всіх аспектах освітньої діяльності. Освітня програма, система оцінювання якості освіти, діяльність усіх учасників освітнього процесу, ресурси відповідають меті, візії, цінностям і принципам цього світогляду. Важливо зазначити, що вищезгадана цілісна парадигма освітнього процесу, поряд із академічним розвитком, спрямована на виховання характеру особистості.
Отже, робота колективу Варварівської школи базується на єдності та підтримці, які ґрунтуються на цілісному і ціннісному усвідомленні мети освіти і які мають своє продовження в практичній діяльності усіх учасників освітнього процесу.
Освітня діяльність школи спрямована на досягнення мета освіти – всебічний розвиток особистості( у фізичній, емоційно-інтелектуальній, соціальній та духовній сферах)
І це визначення співзвучне із визначенням , що сформульоване у преамбулі Статуту Всесвітньої організації охорони здоров»я (ВООЗ) здоров»я – це не лише відсутність хвороб або фізичних дефектів, а й стан повного фізичного, психічного та соціального благополуччя.
Таким чином ми сформулювали на розподілили теми: протягом І. вересня та жовтня знайомимо та опрацьовуємо тему: « Мета освіти» (доносимо до здобувачів освіти, розбираємося в суті, повторюємо, запам»ятуваємо), також плануємо роботу за темою «Дотримання режиму дня, як основа всебічного розвитку особистості»( пояснюємо значення та важливість) Головний принцип – чистота.
ІІ.Листопад –грудень «Чистота як основа здоров»я та благополуччя особистості у 4-х складових» (1. Особиста гігієна,2. Колективна гігієна)Принцип- чистоти.
ІІІ.Січень –лютий- червень. «Формування принципів правильного ставлення до старших, рівних, молодчих»(1. Учень-батьки-вчитель,2. Учень-учень,3. Учень- соціум) Принцип- самоконтролю.
ІУ. Квітень –травень –червень.»Ціннісне ставлення довкілля»(1. Співчутливе ставлення до природи;2. Бережливе ставлення до навколишнього середовища). Принцип – співчуття.
Результати, які ми очікуємо (реалізація мети) – перетворення школи в центр освіти і культури, що забезпечує умови для всебічного розвитку особистості з високим рівнем культури мислення, здатної до самоврядування, гармонійної у взаємодії з собою та з довкіллям, готової до співпраці в коткурентному середовищі, відповідальної за свої думки, слова та вчинки(особистості яка усвідомлює закон причинно-наслідкових дій).
Тому діяльність школи спрямована на формування в учнів компетентностей у 4 складових ( фізичній, емоційно-інтелектуальній, соціальній, духовній):
Аналіз роботи школи:
У рішеннях педагогічної ради за І с. колектив ліцею були наступні питання:
- На ІІ семестр планувати роботу з учнями в 4-х складових, визначених в меті освіти ( фізичній, емоційно-інтелектуальній, соціальній та духовній), а також особисту роботу – в 4-х напрямках згідно абетки директора ( освітнє середовище, робота з учнями, робота по самоосвіті, підвищенні рівня компетентностей, робота з адміністрацією);
- З метою систематизації виховної системи ліцею та ефективного спілкування, щомісяця ( перший четвер) проводити засідання МК класних керівників.
- Продовжувати особливу увагу звертати на систематизацію роботи з батьками.
- Систематично відмічати кращих дітей в кожному напрямі; внести в плани роботи систему подяки батькам.
- Звернути увагу на роботу з творчо обдарованими дітьми.
- Розробити електронну систему для відстеження та порівняння результатів роботи ( гул-таблиці)
Виходячи з рішень планували роботу в ІІ с. По першому питанню заповнили опильтувальник( опрацювані результати додаються) в якому сформулювали свої бачення на важливі питання поліпшення умов праці, підвищення рівня кваліфікації, рівня компетентності та мотивації, покращення стану матеріально-технічної бази.
- Засідання МК класних керівників спланували та проводилися щомісяця ( в останній четвер); на засіданнях обговорювалися важливі питання планування, виконання поставлених завдань, поточні проблеми. В квітні та травні не всі заплановані засідання відбулися, в зв»язку з військовим станом ( оголошення повітряних тривог переривало освітній процес). Однозначно такі засідання є важливими, тому на наступний навчальний рік продовжуємо планувати систематичні зустрічі класних керівників, з метою узгодження дій, корекції та вдосконалення роботи.
- Вкотре акцентували увагу на роботі з батьками. Усвідомлюємо настільки це важлива ділянка роботи. Всі класні керівники у звітах відмітили, що продовжуючи роботу з батьками, збільшили кількість зборів у різних форматах ( офлайн та ой лайн). Особливо ефективними є індивідуальні бесіди,їх було проведено багато, і більшість них дали позитивні результати. Мали чергову можливість переконатися настільки ефективною є саме індивідуальна робота.
- З розумінням ставимося до всіх дітей і знаємо настільки важливо заохочувати та підтримувати кожного. Тому знову особливу увагу приділили виробленню системи подяк та відмічали кращих в кожному намрямку. Ця робота особистісно відображена в особистих звітах класних керівників.
- Також було створено гугл таблицю для того. Щоб мати можливість відстежувати результати роботи в динаміці та статиці.( таблиці додаються). На даний час ще не маємо чітко розробленої системи оцінювання і основне на що опираються класні керівники – це спостереження за дітьми.
- Важливою ділянкою роботи було відновлення традиції організації зустрічей з успішними людьми. В цьому році гостями нашого ліцею були Тетяна Савченко ( чемпіонка світу з пара волейболу),заслужений донор України та волонтер Володимир Ушко, волонтерка Олена Ковальчук, головний лікар КНП «Олевська центральна лікарня» Олег Васильович Казюк, міський голова Сергій Іванович Лисицький. Всі зустрічі були організовані В.М.Бабичем. Такі зустрічі є важливою складовою освітнього процесу, діти мають можливість поспілкуватися з людьми, що мають неабиякий життєвий досвід, дають важливі та мудрі життєві поради.
- Враховуючи військовий стан не менш важливими були зустрічі з представниками різних благодійних організацій, які проводили лекції та практичні навчання щодо мінної безпеки, надання домедичної допоги.
І. У фізичній складовій головне – це навчити вихованців дотримуватися режиму дня. Що включає складові( сон, працю,відпочинок, харчування) та дотримання санітарно-гігієнічних норм (правил особистої та колективної гігієни). Інтикаторами визначення рівня компетентностей у цій сфері є наступні зовнішні показники ( активний/пасивний; продуктивний/витривалий; емоційний стан; зовнішній вигляд, чистота).
Показниками роботи у фізичній складовій є – дотримання чистоти, зменшення показників захворювань, відсоток відвідування, активність
ІІ. У емоційно- інтелектуальній складовій головні принципи – самоконтроль/самооцінка, розвиток критичного мислення, прагнення до самовдосконалення, дотримання академічної доброчесності. Індикатори – вміння слухати, вчитися,керувати емоціями, працювати в команді.
Мовна компетентність, що є складовою в емоційно-інтелектуальній та соціальній сферах, в першу чергу має бути спрямована на те, щоб навчити учнів правильно висловлюватися (усно і письмово) в 4 сферах ( Ф., Е-І.,С.,Д.) Призначення мови – говорити приємні, правдиві спрямовані на благо інших; слова, які не викликають стурбованості в інших.
Різні предмети, їх зміст (мету предмета) має бути спрямований на формування компетентностей в 4-х сферах. Якщо викладання предмету не відповідає цьому принципу , то в кращому випадку він є некорисним, в гіршому – шкідливим.
ІІІ. У соціальній складовій – безпека життєдіяльності, культура поведінки, протидія боулінгу. Індикатори – вміння слухати, рівень вихованості, відсутність конфліктів, вміння співчувати, правдивість/чесність.
Основне –формування правильних відносин на трьох рівнях – із старшими, рівними та молодшими. До старших – повага, з рівними – дружба, про менших – піклування.
Ігнорування – перекриття доступу до досвіду, мудрості і розуму. Шлях ігнорування веде до невігластва, руйнівна сила для себе та оточуючих.
Цілковита безпека на всіх рівнях – головне завдання роботи в соціальні сфері.
Єдина кваліфікація учня – це здатність уважно слухати.
Класні керівники проаналізували роботу, маємо результати.
Ю.А.Кравчук відмітила, що постійна співпраця з батьками є професійним обов’язком вчителя. У 1 класі було проведено 4 класних батьківських зборів. Також неодноразово проводилися індивідуальні бесіди з батьками, як в очному, так і в телефонному режимі. Батьки 1 класу йдуть на контакт, обговорюють питання, які стосуються школи і навчання. Атмосфера в класі дружна.
Співробітництво вчителя з батьками є важливою умовою ефективної навчально-виховної роботи, спрямованої на створення атмосфери доброзичливості і взаєморозуміння.
- Фізична складова
На високому і достатньому рівнях хочу відмітити таких учнів: Висоцький К., Каленська А., Ковальчук А., Коц Н., Мельник Є., Мельник А., Мосейчук В., Сарнавський М., Столяр К., Харипончук Є.
Вимагає покращення – Петрович К. (дотримання режиму дня, санітарно-гігієнічні норми), Баланчук Н., Зімін А.
Інтелектуально-емоційна складова
На високому і достатньому рівнях – Ковальчук А., Каленська А, Мельник А.. Коц Н.. Мосейчук В.
Вимагає покращення – Баланчук Н. (інклюзія – ЗПР), Висоцький К. (самоконтроль), Мельник Є. (самоконтроль), Петрович К., Зімін А. (низький рівень знань).
Соціальна складова
На високому і достатньому рівнях хочу відмітити таких учнів: Каленська А., Ковальчук А., Коц Н., Мельник А., Мосейчук В.. Столяр К.. Харипончук Є., Мельник Є.
Вимагає покращення – Сарнавський М., Баланчук Н., Петрович К.
Було проведено індивідуальні бесіди, як із батьками, так із дітьми.
В класі є дитина з інклюзією – Баланчук Н. із ЗПР (затримкою психологічного розвитку). Тому, йому постійна потрібна увага, як із боку вчителя, так і асистента вчителя. Також проведені індивідуальні бесіди з Баланчук М.
У класі була проблема з відвідуванням у Петровича К. – це і призвело до неуспішності у навчанні за величезних пропусків. Була індивідуальна бесіда з Петровичем В. (батьком Петровича К.) про невідвідування учня ліцею, де було підписано лист –попередження. Разом з психологом О.Ю. Міллер було відвідано сім’ю Петровичів і проговорено про їхню відповідальність за навчання і виховання дитини, про пропуски і невідвідування Кирилом ліцею.
Учні прийняли участь у класному проекті « Маленькі серця єднають Україну» до Дня Єднання. Крім навчання, учні активно приймали участь у всіх виховних заходах ліцею.
- Батьки – це величезна частина нашого ліцею. Вони величезні молодці у створенні всіх умов під час дистанційного навчання для свої дитини. Всі діти навчалися онлайн, крім Петровича К. Під час батьківських зборів я винесла подяку за допомогу у дистанційному навчанні. Також виносилася подяка за участь у благодійній ярмарки. Подяка виносилася батькам на святі «Прощавай, Букварику». Також в кінці навчального року я подякувала батькам за допомогу у навчально-виховній роботі нашого ліцею. Ставлю перед собою цілі на наступний навчальний рік – в цікавій, затишній, невимушеній атмосфері проводити батьківські класні збори.
Класний керівник 2 класу І.М.Федорчук відмітила учнів, що активні та відповідальні учні – Мосійчук Анастасія, Тимощук Лілія, Скумін Василь.
Діти, які потребують постійної уваги та допомоги – Осипчук Олександр ( виховання, поведінка, навчання), Жеребило Володимир ( відвідування, навчання) – проводилась постійно робота з учнями та батьками.
Творчо – обдарованих не визначено. Діти, яким подобається і які люблять малювати – Мосійчук Анастасія, Тимощук Лілія, Ковальчук Ілона, Пилипчук Ангеліна.
Класний керівник 3 класу І.І. Плис на ІІ семестр планувала роботу з учнями в 4-х складових, визначених в меті освіти ( фізичній, емоційно-інтелектуальній, соціальній та духовній), а також особисту роботу – в 4-х напрямках згідно абетки директора ( освітнє середовище, робота з учнями, робота по самоосвіті, підвищенні рівня компетентностей, робота з адміністрацією).
Продовжувала особливу увагу звертати на систематизацію роботи з батьками. Проводились батьківські збори(3) на яких обговорювались важливі питання навчально-виховного процесу в класі .
Батьки,які ідуть на співпрацю : Мидловець Леся Валентинівна,Тимощук Микола Анатолійович,Фещук Алла Миколаївна, Дворак Аліна Петрівна,Покальчук Ганна Миколаївна, Ямчинська Тетяна Павлівна,Існюк Ірина Василівна Ці батьки отримали листи Подяки в день Останнього дзвоника .
Батьки Блощинської Дарини не відвідали жодних батьківських зібрань протягом року. Постійно тримала зв,язок з батьками дитини, проводились бесіди щодо навчання ,правил гігієни,відвідування дитиною школи.Але, на жаль,батьки при розмові дають обіцянки,але, у більшості випадків ,не дотримуються їх.
Ірина Іванівна планує внести в роботу систематично відмічати кращих дітей в кожному напрямі; внести в плани роботи систему подяки батькам.
Третьокласники працювали над проєктом «Вчимося бути здоровими» .Були залучені і батьки ,і діти. Види роботи,які були проведені: анкетування, пошук інформації в книгах,енциклопедіях,іетернеті; виставка малюнків «Ми за здоровий спосіб життя»; перегляд мультфільмів «Корисні звички», «Ключ до здоров,я»; година спілкування з медсестрою»Особиста гігієна. Режим дня»; інтерв,ю (опитування серед дорослих); вивчення комплексу вправ (урок фізкультури); фотовиставка «Здорове харчування»; виготовлення лепбуку «Здоров,я- цінність мого життя».
Ірина Іванівна відмітила таких дітей,як Покальчук Олександра, Тимощук Катерина, Паригіна Віра,Мидловець Софія,Існюк Маргарита, Ямчинська Софія,Вербельчук Б, Мосійчук Р,Фещук В, Дворак Н. Ці діти були нагороджені подяками,грамотами та дипломами в День Останнього дзвоника.
Потребують уваги такі діти,як Блощинська Д, Торгонський А, Лупаїн Д, Васильчук М, Шибецький Н.,
З нового навчального року Ірина Іванівна планує звернути увагу на роботу з творчо обдарованими дітьми.
У класі є діти,у яких є нахили до малювання і вони з задоволенням відвідують гурток образотворчого мистецтва : Тимощук К, Мидловець С, Ямчинська С, Існюк М, Покальчук О, ГальчукБ,Паригіна В.
Мидловець Софія та Ямчинська Софія відвідують хореографічний гурток «Сузір,я» та гурток моделювання та бісероплетіння.
Покальчук О з задоволенням відвідує гурток гімнастики (« Леонардо»)
Мосійчук Ренат займається боротьбою.
Дворак Назар цікавиться футболом.
В.М.Козловець, класний керівник 4 класу, має неабиякий досвід ефективної співпраці з батьками. Тому не дивно, що протягом року батьки четвертокласників активно долучалися до навчально- виховного процесу. Були проведені:
- батьківські збори ( 3 березня, 20 квітня, 3 травня, 26 травня-це другий семестр);
- спільні творчі справи (проєкти « Мій рідний край – Полісся», «Українські народні свята», складання альбому «Сімейні традиції», благодійний ярмарок для підтримки ЗСУ( зібрали 5604 грн.), виготовляли вітальні листівки-привітання, смаколики, малюнки до дня Святого Валентина, до Великодня для захисників, зібрали класом 1200грн.і передали волонтеру Бочковському О.Б., випуск «Жовто-блакитна точка відліку») і т.д.
Допомагали у зміцнені матеріально- технічної бази ліцею. Закупили для сховища бокс, аптечку, термоковдри і т.д.
Участь батьків в управлінні школою: рада школи, громадська організація «Злагода».
Форми та методи роботи з батьками були спрямовані на підвищення педагогічної культури батьків, на зміцнення взаємодії школи та родини, на посилення їхнього виховного потенціалу.
Методи роботи: спостереження, бесіда, тестування, анкетування («Які ви батьки?», «Чи знаєте ви свою дитину?»).
Форми роботи: батьківські збори (загальноліцейні, класні), відвідування вдома (Коц О., Осипчук Є), індивідуальні консультації « Як допомогти дитині розподіляти час і не запізнюватися на уроки» (Довгосілець І., Мидловець В., Хоречко А., Федорчук В.), консультація для батьків, діти яких не встигають у нових умовах навчання (Коц А., Коц О., Мидловець В., Федорчук В., Халімончук С.).
Нетрадиційні форми роботи: зустрічі, диспути, фотовиставки, відео ( «Привітання з Днем Матері від учнів 4 класу», « Миті початкової школи»).
Нетрадиційні форми спілкування: батьківська пошта, телефон, подяки батькам (вайбер, щоденники, особисті друковані щорічні подяки).
Використання різноманітних форм і методів дає змогу пробудити почуття прихильності і довіри батьків до ліцею.
Також Валентина Миколаївна відмітила кращих учнів в кожній складовій:
Фізична складова
Гайченя В., Каленський В., Козловець М.. Коц А., Кушнір А.. Мидловець О., Пилипчук О., Скумін Т., Цвєтков К.
Інтелектуально-емоційна складова
Гайченя В., Довгосілець І., Жарчинська К.,Каленський В., Козачок М., Кушнір А., Мидловець О., Ніколайчук Д., Осипчук Є., Скумін Т., Старостенко С.,
Соціальна складова
Гайченя В., Довгосілець І., Жарчинська К.,Каленський В., Козачок М., Козловець М., Кушнір А., Мидловець О., Ніколайчук Д., Осипчук Є., Пилипчук О. Скумін Т., Старостенко С., Тонконог Р., Хоречко А., Цвєтков К.
У 4 класі, на жаль, дуже мало дітей відвідує гуртки. Тільки Гайченя Вікторія та Кушнір Анна відвідують гурток образотворчого мистецтва. Дівчатка гарно малюють. Цікаві малюнки і у Коца Олександра, Ніколайчука Дмитра. Проте хлопці не мають бажання займатися у гуртку. Пилипчук Олександр конструює різні моделі машин, літаків, різної техніки з лего. Проводив для однокласників онлайн-виставку. Багато дітей гарно співають. Але ніхто не відвідує музичну школу.
К.В.Бідюк, класний керівник 5 класу, також відмітила кращих учнів у кожному напрямку
Творчо обдаровані здобувачі освіти класу:
Покальчук Лілія – організаторські здібності.
Давидюк Ангеліна – акторські здібності(елементи).
Козачок Анна – декламує, малює.
Коц Софія – малює, вивчає польську мову.
Михайленко Тетяна – відвідує музичну школу.
Кравчук Владислав, Тимощук Тимофій -відвідують гуртки у спортивній школі.
Брали участь у класних та загальних заходах ліцею: Михайленко О., Драгальчук Д., Кравчук В., Давидюк А., Козачок А.
Потребують особливої уваги.
Соціальна складова – Торгонський Кирило, Михайленко Олександр(систематичні пропуски занять), Драгальчук Дмитро, діти учасників УБД.
Емоційно-вольова – Чепура Ростислав(прояви нестійкого самоконтролю, емоційної нерівноваги).
Превентивні заходи.
Фізична складова.
1.Бесіди з Торгонським К., Михайленком О. щодо вчасного проходження медогляду. Результат через півтора місяці.
- Індивідуальна робота з Шибецьким О. та його мамою щодо подальшого обстеження дитини і визначення його рівня розвитку. Після тривалих переконань мама учня звернулася у міський ІРЦ і в подальшому пройшли медичний огляд дитини. Результат – учню рекомендовано медичною установою навчання в освітньому спецзакладі.
- Систематичні бесіди з учнями про дотримання санітарно-гігієнічних норм (правила харчування, чистота класу, зовнішній вигляд, режим дня вихованців).
Соціальна складова.
- Бесіда з Михайленко Т., Бондар Д., Покальчук Л., Козачок А., Михайленком О. щодо фактів порушення Правил для учнів. Результат: повідомлення батьків про факт порушення Правил(запис у щоденники, телефонна індивідуальна розмова з батьками; взято від дітей пояснення щодо порушень дисципліни).
- Систематичне нагадування учням про належне виконання класних доручень. Бездоганно виконує доручення Павленко Маргарита, добросовісно – Бондар Д., Козачок А., Давидюк А., Коц С., Михайленко Т., Покальчук Л., Михайленко О.
Постійного нагадування про виконання доручень, чергування потребували: Кравчук В., Торгонський Я., Драгальчук Д.
- Неодноразові бесіди з Михайленком О та Торгонським К щодо їх відвідування ліцею, індивідуальні телефонні бесіди з мамами учнів. Результат: проблема не вирішена.
Емоційно – вольова складова.
- Створення емоційно напруженої ситуації між Коц С. та однолітками класу у соц мережах. Про ситуацію, яка виникла між однокласниками, повідомила класного керівника мама Коц С. Ситуацію було вирішено між учасниками конфлікту.
- Розгляд конфліктної ситуації між Чепурою Р. та учнями 6 класу. Результат: відвідини навчального закладу мамою Ростислава, бесіда класного керівника 6 класу із своїми вихованцями дали позитивний результат.
На наступний навчальний рік Катерина Володимирівна планує продовжувати роботу із згуртування учнівського колективу, налагодження колективних та індивідуальних взаємин між однолітками.
Робота класного керівника 6 класу Г.М.Герасимчук. Галина Михайлівна чітко вказала учнів, що в кожній із складових досягли успіхів і тих, що потребують покращення.
Фізична складова:
+ Горпиніч Є.
Драгальчук М. Блощинська В.
Козловець С. Жеребило Є.
Коц А. Шептицький Н.
Смик В.
Цвік А.
Емоційно-інтелектуальна:
+
Горпиніч Є. Блощинська В.
Коц А. Жеребило Є.
Разінкова О.
Соціальна:
+ –
Горпиніч Є.
Коц А.
Разінкова О.
Смик В.
З батьками Віталіни Блощинської розмовляла багато разів, причому не тільки я їм дзвонила, а часто вони й самі мені телефонували: і з приводу відвідування, і через неохайну зачіску, і з приводу недостатньої старанності в оволодінні знаннями: може, але не хоче. По відвідуванню відповідь — хворіє часто. Щодо проблем з волоссям реагують, але потім знов повторюється. Учитись начебто заставляють, але не хоче. З Віталіною неодноразово були індивідуальні бесіди. Проблем з нею було б менше, якби вона не так часто пропускала уроки, але якраз саме батьки, на мою думку, лишають її часто, щоб доглядала менших дітей, а це і впливає негативно на успішність. У наступному навчальному році ця дитина та її батьки потребуватимуть особливої уваги.
З мамою Лізи Жеребило теж розмовляла про зовнішній вигляд Лізи та навчання. Після цього були зміни на краще. Хоча через стан волосся ще не раз індивідуально розмовляла з Лізою.
З Назаром Шептицьким проблема тільки з неохайними нігтями, доводиться часто нагадувати.
Діти непогані, ідуть на контакт, прислухаються до порад, думаю, ефект був би кращий, якби не переривалось навчання то на дистанційку, то через тривоги, то через хвороби. Буду працювати й надалі з цими дітьми, щоб досягти бажаного результату.
Творчо обдаровані діти
Хороші декламатори: Горпиніч Є., Разінкова О., Мирончук В., Майгун С., Осипчук М., Іскра В., Дворак Я.
Спортсмени:Осипчук Г., Мирончук В.
Генератори ідей: Майгун С., Смик В., Коц А., Горпиніч Є., Разінкова О.
Гарно малюють: Гіоргадзе А., Горпиніч Є., Жеребило Є., Козловець С., Потапчук М., Драгальчук М.
Займаються на фортепіано: Майгун С., Осипчук М.
У другому семестрі з учнями 6 класу підготували цікавий проєкт “Своє, рідне, своєрідне”, мета якого звернути увагу учнів на українські молодіжні популярні пісні задля формування в них музичних смаків, виховання патріотичних почуттів та упередження прослуховування дітьми ворожих пісень, які є частиною економіки рф та можуть мати пропагандистський вплив на них. Над проєктом усі учні працювали активно, злагоджено, з великою цікавістю й охотою. Результат своєї діяльності діти представили своїм батькам, для яких цей проєкт був змістовним, цікавим, тож вони подякували дітям та висловили побажання, щоб діти й надалі готували цікаві проєкти й запрошували.
О.В.Власовець, класний керівник 7 класу, детально проаналізувала роботу в різних напрямках:
- Робота з батьками.
– Класні батьківські збори. Хочу відмітити, що зменшилася кількість батьків, які відвідують батьківські збори.
– Індивідуальні бесіди з батьками проводилися протягом семестру за потреби, коли були якісь питання чи проблеми.
– Маємо у вайбері батьківську групу, де подаю інформацію батькам я та голова батьківського комітету, висловлюю подяку батькам за участь у житті ліцею чи класу.
Не всі батьки відгукувалися на моє прохання писати пояснювальні записки про пропуски дітей. Хочу відмітити маму Мельник Ольги, яка попереджала мене по телефону з кожної відсутності дитини, навіть про свою відсутність на батьківських зборах, та маму Сороки Кіри. Також хочу відмітити маму Пилипчук Ілони, голову класного батьківського комітету. Вона організовувала класні свята (пригощання дітей) та своєчасно та оперативно надавала інформацію батькам після ради школи.
- У всіх напрямах найкращою ученицею в цьому навчальному році проявила себе Бондар Маргарита. Вона показала такі риси як відповідальність, старанність, небайдужість до життя класу. Була відмічена на останніх класних батьківських зборах, які проходили разом з учнями. Мамі подякувала за належне виховання доньки.
Під час цього навчального року було досить таки важко працювати з класом. Клас був дуже турбулентний, було чимало скарг на поведінку та відношення до навчання. Вважаю причиною підлітковий вік учнів, наслідок дистанційного навчання. Проблеми, які виникали вирішувалися за допомогою класних бесід, індивідуальних бесід, спілкування з батьками. Учні неохоче брали участь в деяких загальноліцейних заходах. Проте в кінці навчального року самостійн влаштували день без портфеля, день у шльопанцях та день професій.
- Бондар Маргарита захоплюється малюванням. Михайленко Віталіна, Романчук Діана та Сорока Кіра відвідують хореографічний гурток. Хлопці охоче брали участь у спортивній естафеті. Бовкун Роман та Козловець Артем були відміченні на окремих етапах. Козловець Любомир, Козловець Артем, Бовкун Роман та Луговець Назар відвідували баскетбол.
Не всі учні відповідально ставилися до виконання доручень, чергування у класі та у школі.
Учні, які вимагають особливої уваги — Олексенко Вікторія та Луговець Назар. На поведінку цих учнів були найчастіше скарги. З ними проводилася постійно робота.
В класі є багато над чим працювати:
– на першому місці – поведінка в школі.
– відношення до навчання;
– взаємовідносини між хлопчиками та дівчатами;
– участь у житті класу та ліцею;
– виконання доручень та обов’язків.
Класний керівник 8 класу Мусійчук О.В. проаналізувавши роботу з батьками відмітив,що
на класних зборах найактивнішими батьками були: Драгальчук Наталія, Скумін Марина, Бабич Оксана. Кількість батьків, які відвідували класні батьківські збори знизилась. (одні збори – 9 батьків, інші – 6). Індивідуальні бесіди з батьками проводились за потреби.
Пояснювальні записки про пропуски дітей не всі батьки писали. Протягом року було досить важко працювати з класом. Було багато скарг від інших вчителів на поведінку і відношення до навчання, клас – турбулентний. Вважаю причиною є підлітковий вік і потреба самоствердитись у класному середовищі, а також затяжне дистанційне навчання.
Активними у місячнику ЦЗ були: Бабич Є, Висоцький В, Скумін Б, Драгальчук В., Назарчук Л. До дня Чорнобильської трагедії відбулася зустріч з Бабичем В.М., який на той час був керівником Олевського району.
Горпині Л. відвідує музичну школу та ЦДЮД, Осичук Я – музичну школу. Такі учні, як Драгальчук В., Курильчук Д. та Можейко А. гурток танців у ЦДЮТ. Бабич Є., Висоцький В., Скумін Б., Сорока З. відвідували баскетбол. Такі учні, як Торгонський Я., Кльоц В., Павленко Д. найкраще чергували в їдальні, за що неодноразово отримували похвалу від медичної сестри. І разом з тим не всі учні відповідально ставились до виконання доручень, чергування у школі та класі. Особливої уваги вимагають такі учні: Висоцький В., Сорока З., Бабич Є., Скумін Б., Павленко Д. На поведінку і реакції на на зауваження яких були найчастіше скарги. З ними систематично проводилась робота. Багато пропусків у таких учнів: Вакулін К., Можейко А., Щибецький М.
В класі є багато проблем над якими потрібно працювати: взаємовідносини між хлопцями і дівчатами; поведінка у ліцеї і за його межами; відношення до навчання; виконання доручень та обов’язків.
У звіті класного керівника10 класу Л. В. Левченко чітко особистісно визначено рівень кожного учня класу в кожній складовій.
1.Фізична складова :
- кращі :Рудовол, Осипчук, Гончар, Кльоц, Кушнір, Бовкун, Пальчук
- проблеми : Луговець, Хацановський(самовільне покидання навчальних занять. Поведінка, спізнення) , Петрович. Покальчук(відвідування, нездоровий спосіб життя)
Соціальна складова:
- актив: Рудовол, Осипчук, Горпиніч, Кушнір, Бовкун
- проблемні: Луговець(поведінка), Фещук(конфлікти з однокласниками)
Інтелектуальна складова:
- актив: Рудовол, Осипчук, Горпиніч, Фещук,Сарнавський, Бовкун
- проблемні: Хацановський, Петрович
- Батьківський актив: Рудовол Руслана, Кушнір Олександр, Кльоц Галина, Гончар Любов
Важка співпраця: Луговець Наталія, Петрович Василь, Покальчук Оксана
- Організаторські здібності + застосування їх в корисних справах ліцею та колективу класу: Рудовол, Горпиніч, Осипчук, Бовкун
Художні здібності: Сарнавський, Горпиніч, Темненко, Кушнір
Вокально-інструментальні: Осипчук Вікторія
Звіт
класного керівника 10 класу Т. В. Харипончук
Фізична складова:
+ –
Токарчук Анжеліка
Емоційно-інтелектуальна:
+ –
Токарчук Анжеліка
Яроменко Іван
Соціальна:
+ –
Ковбар Ілля
Можейко Іван
Токарчук Анжеліка
Яроменко Іван
З батьками Можейка Івана та Токарчук Анжеліки проводилися індивідуальні бесіди з приводу відвідування. Також з мамою Можейка Івана була проведена індивідуальна бесіда з приводу навчання, Іван може, але не хоче. То він проспав, то він не хоче йти до ліцею, то його залишила мама вдома. Роботу у цьому напрямі буду продовжувати надалі. Також була проведена індивідуальна бесіда з бабусею Яроменка Івана – за поведінку у ліцеї. З батьками проводились класні батьківські збори, вважаю, що інтерес у батьків до життя класу є у всіх.
Творчо обдаровані діти:
Токарчук Анжеліка ( співає, танцює, малює ).
Яроменко Іван ( артистичний )
11 клас. О.В.Деменчук.
- Протягом ІІ с. була проведена робота з батьками, а саме: найбільше індивідуальних бесід було проведено з батьками (батьком та матір»ю) в телефонному режимі про відвідування Новак Анастасією школи, про оформлення документів, здачу тесту, підготовку до уроків. 12 січня відвідала вдома і вручила лист-попередження батьку. Індивідуальні бесід були проведені з мамою Бідюк Валентини про відвідування уроків під час дистанційного навчання, про підготовку до уроків, про спізнення на уроки. Індивідувальні бесіди з маиою Мучичко Надії про поведінку на уроках, перервах, у ставленні до вчителів, підготовку до уроків. З мамою Скуміна Сергія про спізнення на уроки. Про ремонт класу, підготовку до останнього дзвоника і випускного. Подякувала батькам Скуміна с. та Тимощука Д. за виховання дітей і підготовку до уроків, допомогу класу і школі.
- Кращі учні:
– у фізичній складовій : Тимощук Д., Скумін С.;
– у емоційно- інтелектуальній складовій : скумін С., Тимощук Д.;
– у соціальній : Скумін С., Іскра Д., Тимощук Д., Москаленко О.
- Творчо обдаровані діти: Іскра Д. ( танцює, співає); Новак А. ( декоративно-прикладне мистецтво), але тільки для себе вдома. Мучичко О( малює, танцює, співає, пробує писати вірші), але все робить залежно від настрою і вдома, а в школі розворушити важко.
Звіт про роботу педагога – організатора за ІІ семестр
Виховна робота з учнями на протязі ІІ семестру проводилась згідно складеного річного плану виховної роботи та плану роботи педагога організатора. Організація роботи проводилась як офлайн так і онлайн. Організація освітнього процесу потребувала іншого змісту та підходів до проведення виховної роботи. Основним цільовим напрямом, було забезпечення безпекової складової здоров’я особистості, забезпечення її фізичного, соціального, інтелектуально-емоційного і духовного благополуччя.
Мета яку прагну досягти, як педагог-організатор: виховання всебічно розвиненої, активної, здорової, життєрадісної особистості.
Протягом року реалізовувалися завдання:
– спрямування дітей на роботу над собою, на здійснення своїх намірів щодо розвитку своєї особистості, розвитку лідерської позиції;
– формування навичок співпраці в команді;
– стимулювання творчої і соціальної активності та ініціативи;
– формування творчості, креативності;
– значна увага приділялася мотиваційному аспекту.
Особливо важливим стало, продовжити формувати громадянина-патріота своєї країни. У сучасних умовах патріотичне виховання молодого покоління набуває особливої актуальності, яке ми спостерігаємо у своєму ліцеї. Тому наразі патріотичне виховання, є важливою складовою виховного процесу.
Реалізація основних завдань і принципів виховання, здійснюється шляхом планової організації учнівського самоврядування, Ради лідерів ліцею, з урахуванням всіх рекомендацій під час військового стану. Заплановані заходи проводилися вчасно, використовувала різні форми роботи, а саме: традиційні свята, тематичні виставки, акції, виховні заходи, флешмоби, відеоролики, відеоспілкування, інтернет-вікторини, розміщувалися інформаційні матеріали на інтернет ресурсах, якими ми користуємося.
Всі результати роботи під час онлайн і очного навчання публікувались на платформі Classroom «Педагог-організатор», у Viber групах, та на сторінках нашого ліцею в соціальних мережах. Посилання додаю у звіті.
www.facebook.com/groups/1615621565278323/ https://classroom.google.com/c/NTQ1NzM2ODIzMjA5?cjc=njnhpps https://www.instagram.com/varvarivka_school/ ).
Особлива увага приділялась сайту ліцею, кожного місяця публікувався план роботи педагога-організатора, були ретельно підготовленні інформаційні, фотоматеріали, які стосувалися виховного процесу ліцею. Співпрацювала з О.А. Лозко, щодо наповнюваності, та розташування певних матеріалів.
Також приймала участь у всіх зустрічах та подіях організованих В.М. Бабичем.
Протягом семестру було проведено ряд заходів під час навчального процесу, розподілених за чотирма складовими мети освіти.
Фізична складова:
- Оформлення та розміщення інформаційної виставки « Про безпечний інтернет»;
Допомога в організації зустрічі з військовими парамедиками;
- Участь у акції « Відновимо сад Добровольського»;
- Розміщення інформаційних матеріалів до місячника « Увага! Діти на дорозі!»;
- День здоров’я: інформаційна виставка, проведення вікторини про здорове харчування для учнів поч. ланки;
- Організація Ради лідерів, щодо веселих перерв на шкільному подвір’ї;
- Складання плану до дня ЦЗ, допомога в організації заходу;
- Проведення спільно з І.І. Плис та В.М. Козловець, спортивних змагань серед учнів 3-4 класів;
- Допомога при проведенні зустрічі з чемпіонкою Європи з параволейболу, Тетяною Савченко;
- Розміщення інструктажів та пам’яток з техніки безпеки під час весняних канікул.
Інтелектуально-емоційна складова:
- Тематична виставка до Дня пам’яті кіборгів;
- Проведення акції « Веселка вдячності» (1-4 кл.);
- Проведення акції «Свічка пам’яті» до міжнародного дня пам’яті жертв Голокосту;
- Допомога в організації зустрічі з Т.Басюк педагогом ЦХЕТУМ «Малювання піском»;
- Організація з Радою Лідерів виставку робіт, випускниці Вікторії Бабич;
- Оформлення тематичної виставки до Дня вшанування пам’яті героїв Небесної сотні»;
- Організувати та провести цікавий вечір для учнів 5-11 класів до дня св. Валентина;
- Допомога в організації поїздки до Музичної школи на святковий концерт. Інструктаж з техніки безпеки;
- Організація Ради лідерів, щодо проведення МК «Листівка для матусі»;
- Святкова лінійка до Останнього дзвоника.
Соціальна складова:
- Організація засідань Ради лідерів;
- Допомога в організації Благодійного ярмарку за ініціативи батьків 4-го класу;
- Заходи до Дня Соборності: тематична виставка, флешмоб «Живий ланцюг єдності», Арт-акція «З Україною в серці»;
- Оформлення інформаційної виставки « Про безпечний інтернет»;
- Допомога в організації зустрічі з волонтером О. Бочковським для передачі малюнків та посилок;
- Заходи до дня св.Валентина: акція «Нашим Захисникам з любов’ю»(виготовлення валентинок для ЗСУ 1-4 кл.), організувати класний проєкт для учнів 5-6 класів «Стінгазета до св. Валентина», створення фотозони з Радою лідерів;
- Проведення акції « Янголи пам’яті» до дня вшанування Небесної сотні;
- Підготовка та проведення свята 8 березня;
- Допомога в організації Шевченківського тижня, О.В. Деменчук;
- Публікування пам’яток правил поведінки під час весняних канікул;
- Розміщення інформаційної виставки до дня Землі;
- Допомога в організації зустрічі В.І.Ушко;
- Підбір та розміщення матеріалів про мінну безпеку;
- Організація збору малюнків, поробок, смаколиків для військових парамедиків;
- Допомога в організації зустрічі з військовими парамедиками;
- Великодень: організація МК для учнів 1-4 класів, розміщення матеріалів до великодня, створення з Радою лідерів фотозони;
- Допомога у створенні плану до дня ЦЗ
- Розміщенні інформаційної виставки до Дня пам’яті Чорнобиля;
- Підготовка до лінійки присвяченої дню ЦЗ, підготовка грамот;
- Наповнення групи «Варварівський ліцей» у соц. мережі фейсбук;
- День пам’яті та примирення: інформаційна виставка, акція «Маки пам’яті» 5-11 класи, акція «Ангели пам’яті» 1-4 класи;
- Участь у заході « Відкриття меморіальної дошки жінкам-вдовам Другої світової війни»;
- День Вишиванки: створення фотозони разом з Радою лідерів, святковий концерт, фотофлешмоб « Вишиванка-мій генетичний код»;
Однією з важливих ланок роботи педагога-організатора, є робота з Радою лідерів ліцею, яка має на меті виховання творчої, соціально – активної особистості, здатної до саморозвитку й самореалізації. Засідання ради лідерів проводилися щотижня, в четвер, після 4 уроку, і при потребі, на яких обговорювалися питання, щодо плану роботи , визначення завдань для роботи центрів, про проведення акцій та квестів, планувалися заходи, їх проведення та підсумки.
Організаційна робота висвітлена у щоденному плані педагога організатора, а саме
- Активна робота з Олександром Анатолійовичем щодо поступової наповнюваності сайту ліцею по виховній роботі;
- Наповнюваність сайту по виховній роботі;
- Створення презентацій та фотозвітів на загальношкільні батьківські збори;
- Участь у засіданнях МК класних керівників;
- Працюю над планом роботи та його удосконалення;
- Тісна співпраця з В.М. Бабичем;
- Співпраця з редакцією газети «Зорі над Убортю» (подання публікацій та фотоматеріалів);
- Брала участь у засіданнях Батьківського комітету ліцею, її організаційних моментів;
- Допомога в організаціях зустрічей з С.І. Лисицьким, О.В. Казюк;
- Тісно співпрацюю з заступником директора з виховної роботи Ю.В.Баланчук;
- Надавала методичну та практичну допомогу класоводам та класним керівникам, які зверталися за допомогою.
Виходячи з аналізу роботи, слід визначити, що протягом другого семестру було створено виховне середовище, де кожен член ради лідерів, мав можливість проявити свої здібності і таланти.
Попри все, при роботі з дітьми виникли деякі проблеми, стали пасивними в роботі, зменшилась відповідальність за себе, свою роботу, та за клас. Не стабільні у своїх діях, деякі діти не виконують доручення. Частина дітей не звітують перед класним керівником та класом про організаційні моменти у виховній роботі. Тому прохання до класних керівників підтримувати тісний зв’язок з цими дітьми, та налаштовувати їх до активності, відповідальності, пояснювати їм що вони ваші помічники. Ще одне прохання на наступний рік, обирати членів ради лідерів ретельно, враховуючи їх здібності.
Аналізуючи стан виховної роботи школи варто сказати, що пріоритетними на сучасному етапі є:
– використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності та в навчально-виховному процесі школи;
– збереження морального, фізичного та психічного здоров’я підростаючого покоління;
– виховання патріотизму, громадянських якостей особистості;
– розвиток у дітей творчих здібностей, підтримка обдарованих дітей.
У наступному навчальному році планується вдосконалення ефективності роботи учнівського самоврядування, залучення більшої кількості учнів до активної роботи, враховуючи умови, в яких відбуватиметься виховна робота та навчальний процес. Удосконалити роботу Ради лідерів, допомогти їм активніше проявляти себе, заохочувати та вчити відповідальності за свої дії. Намагатися залучати якомога більше дітей до участі в різних святах, виховних заходах, які проходять в ліцеї. На ці завдання буде звернена увагу на наступний навчальний рік.
Звіт медичної сестри Варварівського ліцею за другий семестр 2023 н.р.
Упродовж семестру проводилась:
– щоденна термометрія учнів та працівників ліцею;
– щоденний моніторинг відвідування учнів ліцею;
– підготовка до прийому їжі дітей 1-4 класів та 5-11 класів;
– обробка столів , контроль за миючими засобами ,контроль за серветками;
– щоденна підготовка робочих дезінфікуючих розчинів;
– спостереження за харчуванням учнів 1-4 класів та 5-11 класів;
– робота з документацією;
– моніторинг за дотриманням санітарно-гігієнічних норм у ліцеї;
– надання долікарської допомоги учням та працівникам ліцею:
за період з січня по травень за допомогою звернулися:
62 учні та працівники: з них 42 дітей та 20 вчителів;
Основною скаргою серед дітей було виявлено частіше: головні болі, болі в животі, підвищення АТ , нудота , блювання; рідше: головокружіння, носові кровотечі, зубні болі ,біль у горлі, забій коліна;
Щомісячно:
– була проведена перевірка учнів на педикульоз та захворювання шкіри:
2 учнів було виявлено з педикульозом 3 та 6 класи.
Мною та класними керівниками була проведена бесіда з батьками та учнями на тему : «Педикульоз». Після цього батьками була проведена обробка педикульозу , яка пройшла успішно.
У квітні місяці було вявлено захворювання вітряної віспи серед молодших класів та середніх. Загальна кількість хворих у молодшій ланці не перевищувала 25%, середній – 15 % .Лікування проводилося в домашніх умовах та без ускладнень.
– закупка санітарно- гігієнічних засобів для ліцею;
Також щомісячно проводилися бесіди:
Сан-профілактична робота з учнями 1,2,3,4 класів та їх керівниками на тему:
«Особиста гігієна та режим дня школяра, гігієна зубів». «Травми .Надання долікарської допомоги .Види травм. Пов’язки. Види пов’язок.
– активно брала участь у заходах місячника «Цивільний захист»;
– організувала проходження бактеріологічного обстеження та огляду всіх працівників ліцею.
-медична сестра брала участь у нарадах та педрадах при директорі.
Звіт класних керівників



